Andre steder

Ledig stilling: Trosopplæringsmedarbeider

Oppdal og Lønset menigheter søker etter

Trosopplæringsmedarbeider i 70% vikariat

Klikk "les mer" for å se hele stillingsannonsen.

Fjellbygda Oppdal ligger ved E-6 og Dovrebanen 120 km sør for Trondheim. Innbyggertallet vokser og er snart 7000. Kultur, handel, jordbruk og turisme – sommer som vinter, skaper et yrende liv. Oppdal er et eldorado for friluftsliv, ski om vinteren og fjellturer, fiske og sykling om sommeren. Kommunen har god barnehagedekning og videregående skole. Vi har også et aktivt kulturhus i kommunen, med bibliotek, musikkskole, svømmeanlegg, kino og konsertsaler.

Oppdal og Lønset menigheter søker etter

Trosopplæringsmedarbeider i 70% vikariat

fra 1.november 2019 til 1. november 2020 (med mulighet for forlengelse).

Vi har i Topp – trosopplæring i Oppdal, et ledig vikariat for en person som vil drive menighetenes trosopplæring rettet mot barn og unge.

Du må like å være sammen med barn og ungdom, ha god formidlingsevne og et ønske om å formidle kristen tro til aldersgruppen 0-18 år.

Du er en målrettet, utadvendt og kreativ person som evner å arbeide selvstendig og sammen med andre, herunder Topp-utvalget, frivillige og stab.

Du trives med å ha mange baller i luften og tidvis høyt tempo. Men planlegging og evaluering av arbeidet er like viktig som gjennomføring, og gir roligere perioder.

Det er ønskelig at du har relevant utdanning og pedagogisk erfaring, men du er også velkommen til å søke om du har en annen bakgrunn. Relevant erfaring kan også veie opp for utdanning.

Du må være medlem i Den norske kirke og / eller kunne arbeide i tråd med DNKs læregrunnlag.

Det stilles krav om barneomsorgsattest (politiattest), jf kirkeloven § 29.

Vi tilbyr en allsidig og spennende jobb.

Lønn etter regulativ og kvalifikasjoner, pensjons- og forsikringsordning i KLP.

For mer informasjon kontakt kirkeverge Vegard Skjørstad på tlf 954 56 564. Se også www.oppdal.kirken.no og www.kirken.no.

Søknad med CV, attester og referanser sendes til Oppdal kirkelige fellesråd, Aunevegen 22, 7340 Oppdal, eller til kirkevergen@oppdal.kirken.no

Publisert av:  den 25-06-2019